Niazgah نیازگاه

داستان موفقیت شرکت دیجی بان با نرم افزار CRM دانا

داستان موفقیت شرکت دیجی بان با نرم افزار CRM دانا

به گزارش نیازگاه، در ادامه داستان موفقیت شرکت دیجی بان را از زبان حمید خانی، رئیس هیئت مدیره مجموعه دیجی بان خواهیم خواند.



به گزارش نیازگاه به نقل از مهر، دیجی بان یک برند ثبت شده است که به شرکت اندیشه پردازش سیب سبز متعلق می باشد. شرکت دیجی بان در سال ۸۹ تاسیس شد و فعالیت خویش را در زمینه تعمیرات و رفع مشکل کامپیوتر، لپ تاپ، تلفن همراه و تبلت، شبکه، اینترنت و اغلب حوزه های دیجیتال شروع کرد. دغدغه اصلی و هدف از راه اندازی این شرکت، رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری کاربران در حوزه IT بوده است. دیجی بان در خلال بیشتر از یک دهه فعالیت خود همواره کوشیده است تا در سریع ترین زمان ممکن به مشکلات و نگرانی های کاربران پاسخ بدهد. یکی از ارزش های اصلی در شرکت دیجی بان، دوری از رفتارهای غیرحرفه ای است که متاسفانه در حوزه عرضه خدمات پشتیبانی و هلپ دسک تا حدودی رایج است. دیجی بان به خوبی نسبت به رفتارها آگاهی دارد و تمام تلاش خویش را به کار گرفته است تا از آنها دوری کند. تیم فنی و پشتیبانی دیجی بان خدمات هلپ دسک را در سطح بسیار مطلوبی عرضه می دهد و بهترین راهکارهای ممکن را با هزینه ای مناسب و مقرون به صرفه در اختیار افراد و کسب و کارها قرار می دهد. دیجی بان یکی از مشتریان نرم افزار CRM دانا است که تجربه بسیار مثبتی از استفاده از این راهکار به دست آورده است. در این مقاله می خواهیم داستان موفقیت شرکت دیجی بان را از زبان حمید خانی، رئیس هیئت مدیره مجموعه دیجی بان بشنویم. برای دیدن ویدیو این مطلب کلیک کنید. چرا دیجی بان نرم افزار CRM دانا را انتخاب کرد؟
با عنایت به حجم و گستردگی خدماتی که دیجی بان عرضه می دهد، این شرکت برای پاسخگویی سریع و موثر به تمامی مشتریان خودش با چالش های مختلفی روبرو شد. به همین دلیل، بعد از بررسی ها و مشاوره های دریافتی، مدیریت این شرکت تصمیم گرفت برای مدیریت تمام کانال های ارتباطی و حجم زیادی داده های ورودی به شرکت از یک راهکار CRM استفاده نماید. خانی توضیح می دهد: برای انتخاب یک راهکار CRM متناسب با شرایط کسب و کار و خصوصیت هایی که به آنها نیاز داشتیم، انتخابهای داخلی و خارجی مختلفی را بررسی کردیم. با عنایت به این بررسی ها در نهایت به این نتیجه رسیدیم که نرم افزار CRM دانا از نظر خصوصیت ها و انعطاف پذیری هایی که عرضه می دهد بیشترین سازگاری را با دیجی بان دارد. مهندس خانی در ادامه به این مورد اشاره می کند که ماژول های کارآمد نرم افزار دانا به ما کمک کرد تا حلقه ارتباطی کارآمد و یکپارچه ای را برای تعمیرکاران، مشتریان و عوامل ستادی که وظایف دریافت و مدیریت دستگاه ها و تجهیزات نیازمند تعمیر را برعهده دارند، ایجاد نماییم. همچون ماژول های پرکاربردی که به صورت روزانه در مدیریت فرایندهای خود استفاده کردیم می توانم به ماژول ارتباط با سایت، ماژول اتوماسیون اداری و ماژول پیامک، چت آنلاین و ایمیل اشاره کنم. استفاده از CRM دانا چه تغییراتی را در سازمان ایجاد کرد؟ به قول خانی، از آنجاییکه دیجی بان در حوزه عرضه خدمات تعمیر و پشتیبانی تجهیزات IT فعالیت می کند، منظم بودن یک عامل حیاتی محسوب می شود. استفاده از نرم افزار CRM دانا به دیجی بان کمک کرد تا نظم لازم در تمامی فرایندهای مهم و روتین شرکت شکل بگیرد. مهندس خانی اینطور ادامه می دهد: با بهره گیری از امکاناتی که توسط این نرم افزار CRM عرضه می شود، ما توانستیم خیلی از بخش های در ارتباط با اطلاع رسانی را خودکار نماییم. مشتریان دیجی بان بعد از رجوع و ارسال دستگاههای معیوب یا گرفتار مشکل، از راه پنل کاربری خود و همینطور پیامک می توانند به سادگی متوجه شوند که دستگاه آنها در چه مرحله ای قرار دارد. علاوه بر این، مشتریان دیجی بان این امکان را دارند تا در هر لحظه از راه کانال های ارتباطی مانند تلفن یا چت آنلاین با مجموعه تماس بگیرند و از آخرین وضعیت دستگاه خود آگاه شوند. به این ترتیب، مشتری بدون این که احتیاج به برقراری تماس با پشتیبانی دیجی بان را داشته باشد، از مدت زمان باقیمانده تا اتمام تعمیر، زمان تحویل و سایر اطلاعات کاربردی آگاه خواهد شد. به قول آقای خانی، تغییر مهم و خوشایند دیگری که نرم افزار CRM دانا در دیجی بان ایجاد کرد حذف فرایندهای اضافی و غیرضروری در سیستم داخلی بود که نه تنها از فشار کاری روی مدیریت کاهش داد بلکه احتیاج به استخدام نیروهای بیشتر برای ساماندهی به آن فرایندها را از بین برد. از کدام امکانات دانا بیشتر استفاده می کنید؟ مهندس خانی در این خصوص می گوید: سرمایه اصلی دیجی بان مشتریان راضی و خوشنود آن است. نرم افزار دانا این امکان را در اختیار ما قرار داد تا از راه تماس تلفنی، پیامک و ایمیل با مشتریان خود ارتباط برقرار نماییم و در مورد خدمات دریافت شده نظرسنجی نماییم. این توانایی به تقویت ارتباط مشتری با شرکت کمک شایانی کرده است. علاوه بر این، امکان اطلاع رسانی آنلاین و سریع نسبت به آخرین وضعیت دستگاههای سپرده شده سبب شد تا تعداد قابل توجهی از مشتریان برای دفعات بعدی هم دستگاههای خویش را به دیجی بان بسپرند. خانی به این نکته هم اشاره می کند که: بعنوان مدیر سیستم، ماژول فرصت فروش و فرایندهایی که در بحث راهبری فروش در نرم افزار CRM دانا این امکان را برای من فراهم نمود تا به سادگی و در یک داشبورد جامع و پویا، خیلی سریع مثبت یا منفی بودن روند سازمان را در بازه های زمانی مشخص متوجه شوم. علاوه بر این، ماژول گزارش گیری دانا این شرایط را فراهم می آورد تا یک گزارش جامع از وضعیت عملکرد تیم های مختلف داشته باشم. بدین سان می توانم تصمیم بگیرم که آیا تیمی برای رشد عملکردی خود احتیاج به سرمایه گذاری بیشتر دارد یا خیر. در خصوص تجربه خود از تیم پشتیبانی دانا پرداز توضیح می فرمایید؟ خانی در پاسخ به این پرسش اینطور می گوید: تیم پشتیبانی دانا پرداز پیش از خرید نرم افزار با مشاوره و راهنمایی های لازم به ما کمک کرد تا مطمئن تر تصمیم بگیریم. همینطور با عرضه نسخه دمو از سمت دانا پرداز، ما این فرصت را به دست آوردیم تا پیش از خرید نسخه کامل نرم افزار CRM دانا، با خیلی از امکانات آن از نزدیک آشنا شویم و همینطور رابط کاربری نرم افزار را بررسی نماییم. فرآیند نصب، راه اندازی و پشتیبانی اولیه خیلی خوب بود و می توانم بگویم هر جایی نمی توان این سطح از دغدغه مندی و پیگیری برای جلب رضایت مشتری را پیدا کرد. در ادامه مسیر، در بعضی مواقع با مشکلاتی مواجه می شدیم که از راه تیکت با تیم پشتیبانی دانا ارتباط برقرار می کردیم. در اغلب موارد این مشکلات از راه تیکت و لینک محتوایی که از پایگاه دانش دانا برای ما ارسال می شد قابل حل بود. در مواردی که مشکل پیچیده تر بود و احتیاج به توضیحات کامل تری داشت، تیم پشتیبانی با فراغ بال و به صورت تلفنی تماس برقرار می کرد تا مشکل به روشی موثر برطرف شود. نکته ای که در مورد نحوه عرضه پشتیبانی دانا نظرم را جلب کرد، پیگیری کارشناسان پشتیبانی حتی بعد از عرضه چاره به صورت کامل بود تا از رفع قطعی مشکل و رضایت مشتری اطمینان حاصل شود. در کل باید بگویم که تجربه بسیار مثبتی از همکاری با شرکت دانا پرداز داشتیم و برای نیروهای جوان و متخصص این مجموعه آرزوی موفقیت روز افزون دارم.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1402/10/19
13:18:04
5.0 / 5
393
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , بازرگانی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
لینک دوستان نیازگاه
Niazgah
niazgah.ir - حقوق مادی و معنوی سایت نیازگاه محفوظ است

نیازگاه

نیازمندیهای اینترنتی