نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا
به گزارش نیازگاه، سخنگوی مرکز ملی رقابت اظهار داشت: با عنایت به اتمام رسیدگی به شکایات از خودروسازان داخلی، شاکیان می توانند با رفتن به سامانه مرکز ملی رقابت از نتایج آرا آگاه شوند.
سپهر دادجوی توکلی سخنگوی مرکز ملی رقابت در گفت و گو با خبرنگار مهر، در مورد شکایات از خودروسازان اظهار نمود: سال قبل شاکیان از خودروسازان داخلی (ایران خودرو و سایپا) شکایت خویش را در حوزه ها و موضوعات مختلف به مرکز ملی رقابت عرضه کرده بودند که در اسفند ماه سال گذشته به بخش اعظمی از این شکایات رسیدگی شد.
وی اضافه کرد: با عنایت به اتمام رسیدگی به شکایات و این که سامانه شورای رقابت به منزله «ابلاغ» است، مردم می توانند با رفتن به سامانه مرکز ملی رقابت نتایج آرا را مشاهده کنند؛ البته نتایج آرا به بخشی از متقاضیان پیامک شده است و بخشی هم درحال ارسال است.
توکلی با اشاره به اینکه مصوبه ۶۴۷ (۱۵ اسفند) و ۶۵۰ (۱۸ فروردین) شورای رقابت به شکایات از خودروسازان اختصاص داشت، اظهار داشت: این شکایات شامل موارد مختلف همچون شکایت در مورد تغییر خودرو، عدم رعایت استانداردهای اجرایی، قیمت خودرو و… است.
سخنگوی مرکز ملی رقابت در مورد شکایت از شرکتهای مونتاژکار هم خاطرنشان کرد: شکایت از این خودروسازان دسته بندی شده و به ترتیب در دست بررسی قرار دارد.
منبع: نیازگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب