Niazgah نیازگاه

قاچاق شیرخشک صنعتی به پاکستان تکذیب شد

قاچاق شیرخشک صنعتی به پاکستان تکذیب شد

به گزارش نیازگاه، عضو هیات مدیره انجمن صنایع فرآورده های لبنی کشور درباره ی قاچاق شیرخشک صنعتی به پاکستان ضمن رد آن اظهار داشت: محصولات لبنی نیاز به سردخانه دارند و امکان قاچاق آنها منتفی است.



به گزارش نیازگاه به نقل از مهر، رضا باکری، عضو هیأت مدیره انجمن صنایع فرآورده های لبنی کشور درباره ی قاچاق شیرخشک صنعتی به پاکستان ضمن رد آن به مهر اظهار داشت: محصولات لبنی نیاز به سردخانه دارند و امکان قاچاق آنها منتفی است.
وی با اشاره به مذاکرات ایران و پاکستان برای صادرات فرآورده های لبنی همچون شیرخشک صنعتی اضافه کرد: انجمن صنایع لبنی ایران و انجمن صنایع لبنی پاکستان مذاکراتی با هم داشتند؛ همین طور مکاتباتی هم با وزارتخانه های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت انجام شده با این هدف که فرآورده های لبنی ایران نیز جز پروتکل تجارت ترجیحی دو کشور قرار گیرد.
این عضو انجمن صنایع لبنی ایران اشاره کرد: بدین سان برای انجام معاملات ۳۵ درصد تعرفه گمرکی که دولت پاکستان برای واردات محصولات لبنی ایران تعیین کرده است، حذف می شود.
باکری افزود: با کمک سفارت ایران در پاکستان مرکزی مربوط به توسعه تجارت لبنی راه اندازی شده تا با امضا پروتکل تجارت ترجیحی در محصولات لبنی، فرآورده های مازاد بازار داخل به پاکستان صادر شود؛ مشابه تجارتی که میان ایران با ترکیه، سوریه، اوراسیا و روسیه در حال انجام می باشد.


منبع:

1403/03/08
15:51:34
5.0 / 5
305
تگهای خبر: بازار , دولت , صادرات , گمرك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
Niazgah
niazgah.ir - حقوق مادی و معنوی سایت نیازگاه محفوظ است

نیازگاه

نیازمندیهای اینترنتی