Niazgah نیازگاه

۲۳ تیر آخرین پرواز حج صورت می گیرد

۲۳ تیر آخرین پرواز حج صورت می گیرد

به گزارش نیازگاه، سازمان حج و زیارت ضمن اشاره به حضور ۲۵ درصد زائرین ایرانی در عربستان، زمان آخرین پرواز بازگشت از حج را ۲۳ تیرماه اعلام نمود.


به گزارش نیازگاه به نقل از ایسنا، برپایه آخرین اطلاعیه ستاد عملیات حج، پروازهای بازگشت حجاج ایرانی از راه دو فرودگاه جده و مدینه از یکم تیرماه ۱۴۰۳ شروع شده است و آخرین پرواز زائرین و کارگزاران اجرایی حج سال جاری ۲۳ تیرماه از فرودگاه جده صورت خواهد گرفت.
با انتقال بیشتر از ۶۵ هزار نفر از زائرین و عوامل به ایران، جمعیت حجاج بازگشته به کشور به مرز ۷۵ درصد رسید، درحالی که حدود ۲۵ درصد از زائرین و عوامل هنوز در عربستان حضور دارند.
تا کنون بیشتر از ۴۶ هزار زائر در چارچوب ۳۲۹ کاروان از راه فرودگاه مدینه و نزدیک به ۲۰ هزار نفر در چارچوب ۱۴۱ کاروان از راه فرودگاه جده به ایران بازگشته اند.
ستاد عملیات حج تصریح کرد تا زمان بازگشت کامل زائرین به ایران، عرضه خدمات اجرایی در قسمت حمل و نقل، زیارت دوره، اسکان، تغذیه و تدارکات، راهنمایی حجاج و همینطور خدمات بهداشتی و درمانی به صورت طبیعی به زائرین ایرانی در عربستان (مکه و مدینه) ادامه دارد.
سال جاری حدود ۸۷ هزار و ۶۵۰ نفر از ایران در حج تمتع حضور داشتند. بنابر اعلام رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تابحال ۲۸ نفر از زائرین ایرانی در حج فوت کرده اند.



1403/04/19
14:29:35
5.0 / 5
259
تگهای خبر: خدمات , عرضه , وام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
Niazgah
niazgah.ir - حقوق مادی و معنوی سایت نیازگاه محفوظ است

نیازگاه

نیازمندیهای اینترنتی