Niazgah نیازگاه

ارزش دلار جهانی پایین آمد

ارزش دلار جهانی پایین آمد

نیازگاه: قیمت جهانی دلار سقوط و ین صعود کرد برای اینکه سرمایه گذاران در مورد مقیاس کاهش نرخ بهره فدرال رزرو تردید دارند و برای سرنخ های بیشتر به نرخ تورم این هفته ایالات متحده توجه خواهند کرد.


به گزارش نیازگاه به نقل از ایسنا، داده های چین نشان داد که قیمت های مصرف کننده در ماه آگوست با سریع ترین سرعت در نیم سال قبل افزایش یافتند و کاهش تورم قیمت تولیدکننده بدتر شد.
یوان آخرین بار با ۰.۲۷ درصد کاهش به رقم ۷.۱۰۸۸ در هر دلار قرار گرفت، در صورتیکه همتای فراساحلی آن با ۰.۲ درصد کاهش به ۷.۱۰۹۲ رسید.
ین بعد از افزایش ۲.۷۳ درصدی در هفته گذشته به سبب ریسک گریزی بازارها و بدنبال برخی نوسانات بعد از گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، تعدادی از سودهای خودرا تسلیم کرد و آخرین بار با ۰.۳۶ درصد کاهش به ۱۴۲.۸۱ در هر دلار رسید.
یورو با ۰.۰۴ درصد کاهش به ۱.۱۰۸۱ دلار رسید، در صورتیکه استرلینگ ۰.۰۴ درصد افزوده شد و به ۱.۳۱۳۵ دلار رسید.
دلار در مقابل سبدی از ارزها با ۰.۰۴ درصد افزایش به ۱۰۱.۲۴ رسید. در سایر ارزها، دلار استرالیا بعد از افت بالاتر از یک درصدی و رسیدن به پایین ترین سطح سه هفته اخیر در روز جمعه، با ۰.۱۹ درصد افزایش به ۰.۶۶۸۳ دلار رسید.
اینوست نوشت، دلار نیوزیلند با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۰.۶۱۸۳ دلار رسید که کمی نسبت به پایین ترین سطح ۲ هفته ای خود در روز جمعه بهبود یافته است.




منبع:

1403/06/19
10:46:25
5.0 / 5
85
تگهای خبر: افزایش , بازار , تولید , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
لینک دوستان نیازگاه
Niazgah
niazgah.ir - حقوق مادی و معنوی سایت نیازگاه محفوظ است

نیازگاه

نیازمندیهای اینترنتی