اهدای تندیس زرین رضایتمندی مشتری به هتل های ایرانگردی و جهانگردی
به گزارش نیازگاه، تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی اهدا شد.
به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری مهر، چهاردهمین اجلاس سراسر رضایتمندی مشتری با حضور فعالین بنگاه های اقتصادی، شرکت ها و کسب وکارهای تولیدی، خدماتی، صنعتی و کارآفرینان برتر کشور روز چهارشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار گردید.
در این اجلاس سراسری، ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، رعایت حقوق مصرف کننده، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت، نقش مشتری مداری و شیوه های نوین رهبری بازار از مباحثی بود که مورد توجه قرار گرفت.
گفتنی است که در این اجلاس سراسری که با حضور مدیران ارشد وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان متخصصان و مدیران ایران، کانون ارزشیابی شایستگی مدیران همراه بود، بر مبنای ارزیابی های انجام شده تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سطح ملی به گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی بعنوان یکی از شرکتهای برتر در حوزه خدماتی اهدا شد.
منبع: نیازگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب