Niazgah نیازگاه
مدیرعامل بیمه كوثر تاكید كرد:

رضایت مشتریان، سرمایه گذاری بلندمدت و پایدار

رضایت مشتریان، سرمایه گذاری بلندمدت و پایدار

به گزارش نیازگاه مدیرعامل بیمه کوثر با تکیه بر اینکه رضایت مشتریان، سرمایه گذاری بلندمدت و پایدار به حساب می آید، اظهار داشت: رضایت مشتریان، سرمایه گذاری بلندمدت و پایدار برای کسب و کارهای هزاره سوم است.


به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، عنوان کرد: با توجه بدین امر که رضایت بیمه شدگان بسترهای جذب مشتریان جدید را فراهم می آورد، همکاران شرکت در این حوزه طرح امام جواد(ع) را از نهم آذرماه در تمامی استان ها به منظور بررسی و جلب رضایت بیمه شدگان اجرایی کردند.
وی نگاه استراتژیک پایدار و طولانی مدت را الزامی راهبردی برای کسب وکارهای هزاره سوم دانست و اضافه کرد: نمایندگان باید مشتریان را از آغاز فروش تا آخر زمان بیمه نامه همراهی کنند و این همراهی باید کاملا ملموس باشد.
مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه آموزش و بهره مندی از ابرازهای نوین فن اوری از عوامل قوام کسب و کار است، تصریح کرد: ارائه خدمات غیرحضوری باعث تسهیل در ارائه خدمات و افزایش رضایت بیمه شدگان می شود.
وی تقویت انجمن صنفی را یکی از عوامل افزایش تعامل میان همکاران ستاد و اعضای شبکه فروش برشمرد و اظهار داشت: تشکیل نمایندگی های حقوقی با مشارکت نمایندگان حقیقی سبب افزایش تصاعدی فروش و اعتماد بیمه شدگان عمده و خرد می شود.
مشعلچی فیروزآبادی اظهار داشت: تبعیت از قوانین بالادستی، رعایت مباحث فقهی و شرعی در هنگام عقد قرارداد و هم آراستگی فیزیکی دفتر نمایندگان هم از اجبار های نمایندگان در عرصه کسب و کار است.




منبع:

1399/11/16
12:47:10
0.0 / 5
1139
تگهای خبر: آموزش , افزایش , خدمات , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Niazgah
niazgah.ir - حقوق مادی و معنوی سایت نیازگاه محفوظ است

نیازگاه

نیازمندیهای اینترنتی