Niazgah نیازگاه
مدیر سامانه پاسخگویی به اعتراض های یارانه ای در گفتگو با نیازگاه مطرح كرد:

پاسخگویی به بالای یک میلیون اعتراض دهک بندی یارانه ای

پاسخگویی به بالای یک میلیون اعتراض دهک بندی یارانه ای

به گزارش نیازگاه مدیر سامانه پاسخگویی به اعتراض های یارانه ای (موسسه رعد الغدیر زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) اظهار داشت: در چهار روز به یک میلیون و 80 هزار تماس مردمی در اعتراض به دهک بندی یارانه ها بصورت تماس تلفنی و گویا پاسخ داده شد.


«علیرضا اتشک» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: در این مرکز بمنظور رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» به ۸۰ هزار تماس تلفنی با سامانه ۶۳۶۹ پاسخ داده شده است.
وی اضافه کرد: در این سامانه ۱۳۰ اپراتور پاسخگو هستند که ظرفیت پاسخگویی به یک هزار و ۵۰۰ تماس در هر ساعت وجود دارد.
مدیر سامانه تلفنی پاسخگویی به اعتراض های یارانه ای( موسسه رعد زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) با اشاره به سامانه گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ بیان داشت: ۲ هزار خط ظرفیت همزمان پاسخگویی به تماس گیرندگان را دارد که از زمان اجرای طرح به یک میلیون تماس رسیدگی شده است.
اتشک اشاره کرد: این سامانه گویا ظرفیت پاسخگویی به یک میلیون تماس در یک ساعت را دارد.
به گزارش نیازگاه به نقل از خبرگزاری ایرنا، سامانه تلفنی ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر فعال است که تمام اپراتورهای آن از جامعه معلولان جسمی حرکتی هستند.
امروز معاون اول رییس جمهور با حضور در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر از بخش های مختلف سامانه تلفنی ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در این مرکز بمنظور رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» مستقر است، بازدید کرد.
همچنین کسانی که به موضوع دهک بندی یارانه معترض هستند می توانند با مراجعه به آدرس hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خودرا ثبت کنند.


منبع:

1401/02/23
23:26:08
5.0 / 5
433
تگهای خبر: تعاون، كار و رفاه اجتماعی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
Niazgah
niazgah.ir - حقوق مادی و معنوی سایت نیازگاه محفوظ است

نیازگاه

نیازمندیهای اینترنتی