Niazgah نیازگاه

تمدید ثبت نام خودرو های وارداتی در سامانه یکپارچه

تمدید ثبت نام خودرو های وارداتی در سامانه یکپارچه

نیازگاه: ثبت نام خودرو های وارداتی در سامانه یکپارچه تمدید گردید که بر این مبنا متقاضیان تا 29 اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب خودرو از بین 14 خودروی وارداتی اقدام نمایند.



به گزارش نیازگاه به نقل از مهر، برمبنای اطلاعیه سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی ثبت نام کنندگان اسفند ۱۴۰۱ امکان انتخاب خودرو ها را از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ تا ساعت ۲۳: ۵۹ روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ پیدا کرده اند که این مهلت تا شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه تمدید شده است.
در این مرحله متقاضیان می توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب کنند. لازم به ذکر است هیچ نوع ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خودرا بلوکه کرده اند، است.
کلیه شرکت های واردکننده می بایست مطابق بخشنامه اجرائی قانون پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تأخیر در تحویل و… قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در بخشنامه فوق خواهند شد.
تخصیص خودرو در این مرحله برمبنای رتبه ثبت نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام می گیرد.
آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه عدم اختصاص را مشاهده می نمایند، در صورت تمایل نسبت به خودرو های ارائه شده در جداول فوق در این مرحله خودرو جدید انتخاب کنند.
اطلاعات کلیه متقاضیان در رابطه با این طرح حسب ماده ۱۹ بخشنامه اجرائی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذی ربط قرار می گیرد.


منبع:

1403/02/28
12:53:57
5.0 / 5
445
تگهای خبر: محصولات , واردات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
Niazgah
niazgah.ir - حقوق مادی و معنوی سایت نیازگاه محفوظ است

نیازگاه

نیازمندیهای اینترنتی