نیازگاه: اكثر مصرف كنندگان محصولات و هدایای تبلیغاتی مختلف را در نمایشگاه های مختلف دریافت می كنند و تا مدت ها بعد از آن آنها را مورد استفاده قرار می دهند.
“شما هم حتما در نمایشگاه یا رویداد بعدی شرکتتان نیاز به استفاده از ساک تبلیغاتی خواهید داشت“
هنگامی که روی فرش نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف راه می روید قطعا تعداد زیادی از از افراد و شرکت کننده ها را می بینید که ساک تبلیغاتی را با خود حمل می کنند. این اتفاق دلیل بسیار خوبی را پشت خودش دارد که می تواند حقایق مهمی در مورد بازاریابی به شما یادآوری کند. اینکه:
“ساک تبلیغاتی مانند بیلبورد های متحرکی هستند که کمک می کنند پیام شرکتشان با گشتن مداوم در فضا های مختلف در ذهن مردم باقی بماند و تاثیر تبلیغاتی زیادی بر برند سازی و تبلیغات شما دارند. این ساک دستی ها مأمور های بازاریابی کوچک و پنهان شما هستند که وظیفه ی اصلیشان پر کردن همه جا از لوگو و برند شما است.”
ساک دستی تبلیغاتی بیشتر از سایر محصولات تبلیغاتی طرفدار دارند و مورد استفاده قرار می گیرند.
کسب و کارها و شرکت های مختلف ساک دستی تبلیغاتی مختص خودشان که لوگوی برندشان رویش ثبت شده را در حین جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف بین شرکت کنندگان پخش می کنند تا بتوانند از این طریق دو هدف را به انجام برسانند. یکی اینکه از سایر رقبا پیشی بگیرند و پارامتر آگاهی از برند را به اجرا بگذارند، و دیگری اینکه تاثیر ذهنی مثبتی روی ذهن مخاطبانشان داشته باشند.
اما چه نوعی از این ساک دستی ها مناسب استفاده به عنوان محصولات تبلیغاتی هستند؟ کدام انواع ساک دستی تبلیغاتی می تواند کاربردی فرای نمایشگاه یا جشنواره برای برند شما داشته باشند و بتوانند پیام تبلیغی شما را به بیرون از فضای نمایشگاه هم منتقل کنند؟
در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع ساک های تبلیغاتی و مزیت های آن برای بازاریابی برندتان آشنا شوید. بازاریابی ای که بنا است برند شما را فراتر از سطح نمایشگاهی در آن که این ساک ها را به مشتری داده اید، تبلیغتان را بکند.
قبل از اینکه بخواهید تصمیم بگیرید، خودتان را به عنوان یک شرکت کننده در یک نمایشگاه یا همایش تصور کنید. فکرش را بکنید که تعداد زیادی بروشور و برگه ی تبلیغاتی، خودکار، فلش مموری تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی زیاد دیگری دریافت کرده اید، علاوه بر آنها دارید وسایل شخصی مانند کتاب و دفتر و تبلت خود را هم حمل می کنید.
همین اتفاق شلوغ و به هم ریخته فرصت بسیار خوبی برای شرکت ها فراهم می آورد تا بتوانند ساک های تبلیغاتی خود را به شرکت کنندگان در مراسم ارائه دهند. هرچند هدف اصلی از دادن این ساک ها تبلیغ برندی است که لوگویش روی ساک چاپ شده، اما شما عملا دارید شخصیت مثبتی از برند خود را با دادن این ساک ها نشان می دهید. چرا که برخورد اولیه تان با مشتری، در قالب کسی بوده که به او در حمل وسایلش کمک کرده.
نکته: یادتان باشد، در دادن ساک دستی تبلیغاتی شرکتتان خسیس نباشید. سعی نکنید فقط ساک را به کسی بدهید که به غرفه ی شما مراجعه کرده و بروشور های شما را در دست دارد. حتی اگر فرد دستی پر از تبلیغات رقبا دارد، باز هم برای کمک به او جهت حمل محصولات تبلیغاتی دیگرش، به او ساک دستی بدهید. این حرکت بسیار هوشمندانه ایست. چرا که عملا دارید از سایر رقبا به نفع خودتان استفاده می کنید. آنها به مشتری شما دلیلی داده اند که از ساک تبلیغاتی شما استفاده کند.
استفاده از ساک دستی برزنتی به عنوان ساک های تبلیغاتی گزینه ای بسیار عالی است. چراکه این ساک دستی بسیار مناسب آن هستند که در شرایط گوناگون دیگری هم مورد استفاده قرار بگیرند، از جمله در پیکینک ها، کمپ کردن،و حتی در زمان سفر یا کلا کارها و تفریحات خارج از خانه.
ساک دستی برزنتی وسیله ای بسیار کارآمد است که می تواند در شرایط گوناگون همراه فرد یا خانواده ی او باشد و تا مدت زیادی تبلیغ برند شما را از طریق لوگوی چاپ رویش انجام دهد.
یکی دیگر از خاصیت های بسیار خوب استفاده از ساک برزنتی به عنوان هدیه ی تبلیغاتی این است که مردم نه تنها می توانند نوشیدنی های خود را در آن نگه دارند بلکه می توانند از ان برای حمل بطری های آب اضافه، غذا ها و تنقلات طبیعی دیگر استفاده کنندد. یکی از مزیت های ساک دستی برزنتی استحکام و ماندگاری بسیار بالای آن می باشد.
در بین تمام ساک های تبلیغاتی، ساک دستی پارچه ای سوزنی جزو ارزان ترین هستند. اگر حمل کردن تعداد زیادی از از ساک های تبلیغاتی و سنگین دیگر برایتان دشوار است، یک ساک دستی پارچه ای سوزنی را انتخاب کنید که می تواند با وزن و دردسر کمتر، فضای مورد نظرتان را برای شما فراهم کند.
ساک دستی پارچه ای سوزنی یکی از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی در نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف هستند. چرا که نه تنها می توان از آنها در طول نمایشگاه استفاده کرد، بلکه می توان تا سال ها بعد هم انها را مورد استفاده قرار داد.
اینکه بتوانید یک تصویر دوست دار محیط زیست از شرکت خودتان ارائه بدهید امری بسیار مهم است. این به خاطر آن است که بیشتر مردم ترجیح می دهند مشتری شرکت هایی باشند که دوستدار و همساز طبیعت عمل می کنند و آلودگی ایجاد نمی کنند.
ساک دستی کاغذی از مواد تجزیه پذیر و همگام با طبیعت ساخته می شوند که می توانند برای سال ها مورد استفاده قرار بگیرند. شما می توانید لوگوی برند خود را به خوبی و آسانی روی انها چاپ کنید.
ساک دستی کاغذی می توانند در زندگی روزمره هم همراه مشتری شما باشند. چرا که به خوبی می توان از این ساک دستی در حین خرید های روزانه استفاده ی کافی برد.
نتیجه گیری
گزینه ی زیادی از انواع ساک های تبلیغاتی وجود دارند که می توانند نظر مشتری های بالقوه ی شما را واقعا جلب کنند و شما را در رقابت تبلیغاتی بازار کار کمک زیادی بنمایند. ساک دستی سوزنی، ساک دستی برزنتی، ساک دستی کاغذی یا حتی ساک دستی کرافت تنها بخشی از گزینه های پیش روی شما هستند که می توانند همه گیری برندتان را تضمین کنند.
فارغ از اینکه چه نوع ساک دستی تبلیغاتی را انتخاب می کنید، تحقیقات نشان داده اند که اکثریت مصرف کنندگان محصولات تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی مختلف را در نمایشگاه های مختلف دریافت می کنند و تا مدت ها بعد از آن آنها را مورد استفاده قرار می دهند. ساک های تبلیغاتی محصولاتی هستند که در جلب توجه مخاطبان تاثیر زیادی دارند و همچنین برای مدت زیادی می توانند مشتری را با برند در تماس مستقیم نگه دارند تا برند به خوبی در ذهنشان ثبت شود.
برای سفارش انواع ساک دستی تبلیغاتی اعم از ساک دستی کاغذی، ساک دستی پارچه ای و انواع کیف می توانید از کارشناسان متعهد و با تجربه مجموعه بگیران که یکی از بهترین تولید کنندگان این دسته از محصولات در ایران هست بهره ببرید.
برای کسب اطلاعات بیشتر از مجموعه تولیدی بگیران به آدرس www.bagiran.ir مراجعه نمائید یا از طریق شماره تماس های ( تهران ) 02166563007 – 66593659 الی 61 – 66903053
تهیه و نشر مقاله : آرش ترکمان
مدیر گروه تولید و تبلیغاتی آفرنگ